Design meets SEO

Samen met Webleaders maken wij het verschil.

Een goede website is mooi én slim.

Onder ons nieuwe label Webleaders 390 maken wij websites die niet alleen sterk in design zijn, maar ook goed scoren in zoekmachines. Met onze krachtige combinatie van creatieve en datagedreven diensten weten we precies hoe we design, gebruiksvriendelijkheid en SEO kunnen inzetten om jouw online succes te vergroten.

Fase 1

Analyse

Om echt impact te kunnen maken brengen we de huidige situatie uitgebreid in kaart, tot in de kleinste details. Daarbij kijken we verder dan alleen jouw website en onderzoeken we bijvoorbeeld ook je concurrenten, de markt als geheel en het zoekgedrag van je doelgroep.

Analyse
1
Inzicht
Inzicht in de groeikansen in jouw markt
Optimalisatie
2
Website analyse
De verbeterkansen van jouw website in kaart gebracht
Creatie
3
Content plan
Jouw content kansen in kaart gebracht en uitgewerkt
Groeien
4
Strategie & actieplan
Jouw online groeikansen in kaart en een concreet actieplan.

Fase 2

Groeien

Plan gemaakt – tijd voor de uitvoering! Stap voor stap gaan we de verbeterpunten uit Fase 1 doorvoeren op de website. Na elke aanpassing in Fase 2 houden we de prestaties nauwlettend in de gaten en sturen we bij waar nodig, zodat de implementatie soepel en effectief verloopt. In Fase 3 scherpen we teksten SEO gericht aan, veelal een periodiek proces om goed bij te houden. Bij Fase 4 speelt CRO (Conversion Rate Optimization) een belangrijke rol. Hier draait het om het verbeteren van de prestaties van je website op basis van data. Door systematisch te analyseren hoe bezoekers zich gedragen, ontdek je waar kansen liggen om meer leads, offerteaanvragen of aankopen te realiseren.

Met de juiste inzichten kun je het gedrag van bezoekers beter sturen richting de acties die écht waardevol zijn voor jouw organisatie. Onze CRO-specialist van Webleaders 390 combineert websitegegevens met andere kwantitatieve data, zoals inzichten uit Google Analytics, om te achterhalen waar bezoekers mogelijk afhaken in hun klantreis. Zo wordt bijvoorbeeld een hoog uitstappercentage tijdens de check-outfase onderzocht om de achterliggende oorzaak te identificeren. Op basis van deze analyse formuleren we concrete optimalisatie-adviezen — van het strategisch positioneren van functies tot het aanpassen van de vorm of kleur van knoppen — met als doel de conversie structureel te verbeteren. Dit bedoelen we bij 390 met ‘verder in communicatie’.

Groeien
1
Quick wins
We passen de belangrijkste optimalisaties direct toe voor snel resultaat.
Groeien
2
Optimalisatie
De website wordt doorlopend verbeterd op gebied van techniek en content
Groeien
3
Content
We zorgen voor winstgevende content dat klanten overtuigd
Groeien
4
Evalueren en bijsturen
Maandelijks analyseren we de resultaten en sturen we bij voor maximaal resultaat.

Ontdek de groeikansen
van jouw website

Benieuwd waar de kansen van jouw website liggen? Met de groeiscan kom je erachter. Geef ons een seintje en we gaan samen aan de slag om jouw website hogerop te krijgen.

Bel of mail Edwin den Ouden